reklama

Úradnícke smotánkovo – Wiesbaden

Každé mesto, to mi potvrdia všetci ľudia žijúci na dedine, skôr, alebo neskôr získa nejaký prívlastok. Ako to už vo svete chodí, väčšinou je hanlivý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Vymýšľajú ich totiž občania, ktorí v ňom nemajú trvalé bydlisko. Závisť bude za tým schovaná. Dnes sa spoločne vyberieme na krátku exkurziu do mesta Wiesbaden. Sme v meste, na slovenské pomery vo veľkomeste, tak treba navodiť správnu atmosféru.

Obrázok blogu

Ako ste si už určite všimli, tak SMEblog prešiel vizuálnou zmenou. Nasledujúca fotka mala slúžiť ako upútavka na titulke, hneď vedľa textu. Vždy som tam dával fotku. Teraz? Namiesto nej sa tam škerím ja. Nuž, nie je všetko zlato, čo sa blyští.

Obrázok blogu

Názor slovanských kmeňov na vzhľad, resp. krásu germánskych žien istotne poznáte. Ale to je niečo podobné ako s mestami. Nemky sú tiež pekné. Niektoré. No a trochu dlhšie sa hľadajú. Preto by od nás nebolo správne, aby sme nasledovnú fotku považovali za nejaký štandard nemeckej krásy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Je sobota. Mesto je plné homo sapiensov. Niekto nakupuje pokiaľ krámy nezavrú, niekto predáva a niekto sa iba tak zabáva. Práve tu prebieha akýsi kultúrny program. Reprodukovaná hudba sa odráža od okolitých budov a dievčence stepujú, ajajáj!

Obrázok blogu

Iné princezničky si visia priamo vo výške našich očí. Hviezdna kapela v obsadení lýra plus dychová sekcia vyhráva do kroku. Opravujem, do visu.

Obrázok blogu

Bádateľ nedokáže odolať. Sú naozaj tí ženskí anjeli bezpohlavní, tak ako je to v prípade bábiky Barbie a aj chudáčiska Kena? Troška sa prikrčím a ako že pozerám, či tu nemajú v rohoch pavučiny, nakloním aparát správnym smerom a cvak...no tu by mi však nepomohla ani špionážna technika s maximálnym priblížením.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Priznám sa, ja keď som bol malý, ale tak celkom, ešte ako škôlkar Igorko, mal som vysnívané, že keď raz už mám byť tým Igorom, tak jedine námorníkom. Iné som mal napísané v knihe osudu a preto ani nemám dostatok skúseností s morskými pannami. Teraz však začínam tušiť, prečo ich volajú pannami, aj keď príhodnejšie sa mi javí morské staré dievky.

Obrázok blogu

V tomto prípade je našinec značne konzervatívny. Na nadväzovanie sociálnych kontaktov preto preferuje komplexné osobnosti. Ako napríklad takúto, čo v každom prístave čaká na svojho námorníka.

Obrázok blogu

Didi by to na facebooku určite nazvala krása na sobotu. Veď aj je. No a aby sme boli kompletní, tak tu je ten obávaný voyer.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Veľmi rád by som poznal raz v živote osobu, čo si takéto niečo dokáže kúpiť a hlavne potom nosiť na verejnosti. Musí byť mešuge. Inak keby bola menšia, hneď si ju kúpim na cigarety. Chápete.

Obrázok blogu

V centre miest je stromov ako šafránu. Mohlo by sa to použiť aj opačne. Šafránu je ako stromov v centre miest. Jednoznačne málo. Strom vrhá vhodný tieň. Keď už nie je na blízku tá záhrada, čo Biergarten volá. Seďme chvíľu a pozorujme.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Žiadne náhlenie, času máme naozaj habadej. V tomto meste je ho dostatok, lebo teraz príde atrakcia, najväčšie kukučkové hodiny na svete!

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Mal by taký zákon, že každé mesto by malo mať minimálne jednu fontánu. Fungujúcu samozrejme. A podľa počtu obyvateľov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Decentne pôsobí. Inak fontána...to je pre mňa taký ukazovateľ. Lakmusový papierik spokojnosti. Podľa fontány sa mesto veľmi ľahko hodnotí. V našej perle Hornej Nitry (Prievidza) máme dve ešte z čias socializmu. Ako ináč, sú nefunkčné. Niečo asi na tom bude, keď sme dostali ten prívlastok najväčšej diery na svete.

Ak vás tento kúsok na zemi zaujal, tak tu sú moje predchádzajúce rešerše:

http://igormudry.blog.sme.sk/c/290161/Ine-kupele-Lucky-Wiesbaden.html

http://igormudry.blog.sme.sk/c/309428/Cierny-vrch.html

Igor Múdry

Igor Múdry

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  81x

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu