reklama

Článok do šuplíka

Včera -17.11.2007 bol dosť významný deň v dejinách (alebo v dedinách?) tejto spoločnosti. Pripomenuli sme si návrat demokracie na Slovensko. Návrat? Bola tu niekedy pred tým? Nuž, dalo by sa o tom diskutovať a polemizovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dalo by sa, ej veru dalo. Keby však bolo s kým.

Preto som sa rozhodol, že napíšem tento samizdat a uverejním si ho.

Kde?

Predsa na mojom blogu.

Áno mám svoj vlastný blog na Blog.sme.sk.

Už tretí deň a Admini nič.

Jáj Bratislava, tam sa asi inak oslavuje ako tu na vidieku. 

Nevadí. Ja si počkám. Komunisti nás vyškolili dobre. Slovák keď vidí rad, tak sa postaví a čaká a čaká. Možno sa raz dočká. Aj mne sa to určite podarí. Dúfam. 

Viem že to asi nie je bohviečo, čo tu krvopotne chystám zosmoliť. Nechcem sa hrať ani na profesionálneho žurnalistu a už vonkoncom nie na spisovateľa. Chcem iba vypovedať svoje myšlienky a názory a trošku si poklebetiť s kolegovcami blogermi, spoznať nových ľudí a možno na starých zabudnúť. 

Nasadil som si slúchadlá a počúvam Carlosa Santanu. Mohol by som to počúvať do nekonečna. Neberte ma za slovo, toľko času zase nemám. Ani na počúvanie a ani na čakanie na zaradenie medzi blogerov. 

Prečo u mňa vždy platí Murphyho zákon: Rad v ktorom stojíš Igor sa posúva najpomalšie zo všetkých. 

18.11.2007, 0:27

Igor Múdry

Igor Múdry

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  81x

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu