reklama

Stratená generácia

Nakoniec sa predsa len šťastlivo našla. Moja písacia potreba, ľudovo povedané plniace pero. A čo ste si mysleli, že tá generácia? Tu, na začiatku článku? Tak to som teda ešte nevidel, aby sa zločin vyriešil v prvom odseku detektívky. Okrem toho neverím, že sa niekedy nájde. Lebo ona je tak poctivo stratená, že nikomu nechýba. Dokonca ani sama sebe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Čo nevidieť budeme oslavovať. Naplní sa krásnych a okrúhlych 100 rokov od historického momentu, kedy bolo odštartované oficiálne strácanie sa generácií. Generácie mizli aj prv, len to nebolo takto definované.

Obrázok blogu

Každá generácia, keď na ňu príde rad, sa napokon spoľahlivo stratí. Či sa jej to páči, alebo nie. Treba uvoľniť miesto, lebo príroda to tak zariadila.

Obrázok blogu

Odchod generácií na smetisko dejín sa deje rôznymi spôsobmi.

Niekedy tragicky: Levá dva, levá dva! Pres spálenište pres krvavý réky...Bodáky nasadiť!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekedy komicky: Teraz ma nič nenapadá, ale v momente, keď článok uverejním, tak to príde.

Niekedy tragikomicky: S pánom bohom, s pánom bohom, idem od Vás, idem od Vás, neublížil som, neublížil som nikomu z Vás.

Obrázok blogu

Priebeh stratenia: Generácia funguje na prvý pohľad úplne normálne. Dokonca aj na druhý. Akurát, že sa nám tu začínajú objavovať prvé sprievodné znaky budúceho stratenia. Názorné ukážky:

„Ja v tvojom veku som už dávno...",

„Keby som ja mal vtedy také možnosti, ako máš ty dnes, kde už som mohol byť!"

„Okamžite to stíš, tá hudba sa nedá počúvať!"

„Tak toto si teda na seba nedáš!"

Obrázok blogu

 Lenže tu sme už prekročili hranicu a zabŕdli sme do generačného problému. Našu tému sme zdá sa vyčerpali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo dodať na záver. Pýta sa sem patetické prehlásenie ako odkaz budúcim generáciám: Pamätajte, že všetky veľké problémy sa začínajú prkotinkami a tá ich dnešná muzika sa fakt nedá počúvať.

Igor Múdry

Igor Múdry

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  81x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu